gitarist.no
Lukk
Handlekurven er tom

Subtotal: kr.0,-

Forsendelse og retur

Forsendelse:
Alle ordrer til privatpersoner sendes med Postens "Pakke i postkassen" eller Postens "Pakke til hentested". For bedrifter og andre med foretaksnummer bruker vi Bring "Bedriftspakke".
Vi tar ikke betalt for pakking og ekspedisjon. Pris på frakt beregnes automatisk utfra postnummeret ditt ved utsjekk i nettbutikken avhengig av hvor i landet du bor. For sendinger til Jan Mayen og Svalbard tilkommer et eget tilleggsgebyr som blir lagt til fraktkostnadene.

For Pakke til hentested tilbyr Posten tjenesten "Levert på døren" i noen byer og tettsteder. Denne ekstratjenesten vil være tilgjengelig som fraktmetode ved utsjekk i kassen dersom din adresse er i et område hvor Posten har denne tjenesten. 

Vi tilbyr Postens Pakke i postkassen med for ordrer med samlet vekt under 950g. Det tar gjerne et par dager fra sendinger med "Pakke i postkassen" er hentet av Posten på vårt lager i Hundeidvik på Sunnmøre til de blir skannet på Postens hovedterminal på Lørenskog. Når de blir skannet får du en EDI melding som du kan bruke for å spore din sending på nettet. Fra Lørenskog går Pakke i postkassen som brevpost, og leveringstiden fra pakken er skannet til den blir lagt i postkassen din av postbudet 2-3 dager. Du kan selv sjekke hva leveringstiden normalt er her: https://postenlabs.no/leveringstider/

Leveringstid:
Pakken blir i regelen overlevert til Posten innen 24 timer etter at vi har mottatt bestillingen, og du kan spore pakken hele veien til den kommer til deg. Pakke til hentested vil typisk være fremme hos mottakeren innen 1-5 virkedager (mandag-fredag) etter at vi har levert den inn transportør, avhengig av hvor i landet du bor. Bestillinger som kommer inn til oss lørdag eller søndag pakkes normalt mandag. Med korrekt registrert e-post adresse og mobilnummer får du også elektronisk melding via mail og SMS fra når sendingen har ankommet ditt hentested eller din postkasse. Merk at Posten sjekker om adressen stemmer med Folkeregisteret, så om du ikke er registrert på adressen du oppgir blir ikke sendingen levert.

Retur av varer:
Ubrukte varer kan returneres for kjøpers regning og risiko. Kontakt oss gjerne via kundeservice før du returnerer noe, eller bruk angrerettskjemaet som du mottok i forbindelse med bestillingen (gjelder kun for kjøp med vareverdi over kr.299,-). Vi krediterer returer via samme betalingsmetode som du brukte ved kjøpet, så om du brukte Vipps tilbakebetaler vi via Vipps, og betalte du med kort eller Klarna faktura betaler vi tilbake via Klarna. Vi har også mulighet for å gi deg en rabattkode for senere kjøp dersom du skulle ønske det.

Skader på pakker:
Kontroller mottatt pakke for ytre skader på emballasje ved utlevering. Ser du skade må Posten informeres straks og pakken åpnes umiddelbart for kontroll av varene. Oppdages skade på varene ved senere åpning av pakken og dette skyldes skade under transport må utleveringssted kontaktes og varen med original emballasje medbringes for kontroll hos utleveringssted. Vi ønsker at du tar bilde av varen og sender oss dette på epost kundeservice@gitarist.no med opplysning om ordrenummer vedlagt. Vi ordner da opp med transportør og sender deg en ny vare uten kostnad for deg. Dette betinger at du gjør dette "innen rimelig tid" og i dette tilfellet innen 5 dager fra du har hentet pakken.

Svalbard og MVA fritak:
Har du adresse Svalbard eller Jan Mayen må du registrere Svalbard eller Jan Mayen som "land" når du registrerer din kundekonto for å få MVA frittak.

Trykk ENTER for å søke